Jul

Tänk att man får börja spela julmusik snart!
 
Min absoluta favorithögtid är julen, det har nog ingen i min närvaro undgått. Jag älskar granar, tomtar, ljus, musiken och bäst av allt - umgänget! Alla är så glada när det är jul.
 
Att vakna på julaftonsmorgon, gå upp och dricka kaffe och äta lussebulle till frukost.. och så lite glögg på det. Finns inget mysigare!
 
Den här julen blir den första i nya lyan. Förhoppningsvis kommer alla våra familjemedlemmar, fullt hus blir det! 
Har redan börjat tänka på vart jag ska ställa granen, vilken tomte som ska få vilken plats, vad vi ska ha för mat på julbordet, vilka servetter som ska ligga på bordet... Som sagt, JULGALEN
 
Hoppas det kommer mycket snö, eller lagom för nu har vi ju en egen uppfart att skotta... fast Isaks favoritsyssla på vintern är ju att skotta så det wer sa (löser sig, för er som inte förstår Västerviksdialekt). Och så ska det va lagom kallt, mellan -5 till -10. Då blir allt AWESOME
 
Ska lyssna på Bjällerklang och kanske rota fram glöggen, tjo
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0