meduciiiiin

Mitt besök på vårdcentralen gick bra, eller ja det var lite pinsamt... Börjar med att jag glömmer anmäla mig i receptionen, vet inte hur fan man kan glömma det men det gjorde jag iaf, skyller på att jag är sjuk. Så jag sätt där och väntade 10 minuter över tiden, så kom jag på att jag skulle anmäla mig och gjorde det. Min läkare om rätt fort och hämtade mig, men hon var inte ensam. Hon hade med sig en, ja vad heter det, läkarkandidat? Praktikant? Det stod läkare på hans bricka iaf... Vi gick in i ett rum och hon lämnade över ansvaret till honom, han frågade lite och jag berättade. 
 
Hittils gick det ju bra. Tills han skulle börja kolla i halsen... OCH I NÄSAN! Har aldrig varit med om att läkare tittar i näsan. Dom skulle se om det fanns "var-rinning". Spyr bara jag tänker på det haha
Men värst av allt var när han skulle ta prov i näsan, med en smal och lång jävla topps. Trodde jag skulle nysa upp allt snor rakt i fejset på han. Det gjorde jag inte, som tur var 
 
Men nu kommer jag nog bli frisk, ordentligt frisk, hoppas jag. Penicillin mot bihåleinflammation och hostmedicin! 
 
Nu tar jag snart helg, hej hopp!
 
snart kommer bästa <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0