2015

Oj så frånvarande jag varit här... bara blev så. Tänkte skriva några ord om 2015
 
Vilket jävla år. 2015 är det värsta året i mitt liv. Det sämsta, hemskaste. Men ändå, bland de bästa.
Det sämsta för att vi förlorade ett barn, det bästa för att jag fick vara gravid i 21 veckor.
Det sämsta för att jag har varit mer ledsen än något annat år, det bästa för att sorgen har stärkt mig.
De sämsta för att jag har levt i en jävla bergochdalbana, med dom djupaste dalarna och små små toppar. Det här året är det sämsta för att 2015 kommer alltid att vara året vi förlorade ett barn, det sämsta för att jag fortfarande har en stor sorg inom mig.
 
Men det bästa året för att jag, vi har blivit starkare, för att jag fick hålla vårt barn, för att vi lever och mår bra trots allt, för att vi har köpt hus och för att familj och vänner fortfarande finns hos oss. 
 
Sammanfattningsvis, bilder från 2015
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0