söndag

Det blev ännu en midsommar i skärgården. Vädret var sådär, klänningen ersattes av en fet dunjacka och två tröjor, men ändå så blev midsommar bra. Så bra det kunde bli tror jag. 

För mig blev det ingen alkohol, vilket var skönt både då och efter

Sent igår kväll och idag blev dock allt plötsligt tyngre igen. Det beror nog på flera saker... man påverkas så lätt av allt runtomkring. Musik får mig att känna mer känslor än någonsin, texter och tv-serier likaså. 

Ibland lyssnar jag på sån musik som får mig att känna vara för att jag vill vara ledsen ett tag. Jag vill få ut lite sorg, bit för bit. Det låter konstigt och går inte att förklara riktigt. ..

Den här sommaren kommer inte att bli någon annan sommar lik



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0