thinker thinker

Har ni tänkt på vad skönt det är när man fastnar med blicken på någonting, ingenting. Vad skönt när man inte blir avbryten i sitt stirrande, hur blicken kan vara ofrivilligt fångad av ointressanta ting. Hur det inte är saken man tittar på som är viktig utan tankarna som flyger förbi, eller inte flyger förbi. Tankarna som känns så nära, men när någon frågar vad man tänker på så är dom som bortblåsta. 
 
Har ni tänk på hur mycket man tänker på en dag. Jag är en tänkare, en sann dagdrömmare. Och en analyserare av rang. Varför är min närmaste vän. Varför sa hon så? Varför körde bilen så fort? Varför är världen så orättvis?
 
Jag älskar att tänka och analysera, men fyfan.. ibland önskar jag att man bara kunde stänga av tankeverksamheten och va helt tom. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0