I

Inatt hade jag en sån där dröm som får en att må så jävla dåligt även när man vaknat och inser att det inte var sant. När man är gravid kan man tydligen få ganska sjuka drömmar... och det har verkligen jag fått uppleva den här gången! 
 
Inatt drömde jag att Isak hade lämnat mig, och allt var så verkligt. Jag hade träffat en ny och vi skulle ha barn. Men jagvar olycklig, jag ville ha barn med Isak och ingen annan. Drömmen va sjukt lång och plågsam... Vaknar och ser att Isak ligger framför mig, känner på min mage och andas ut.
 
Ibland tar man bara saker eller personer för givet, så jävla dumt... Man ska värdesätta varje minut för man vet aldrig vad som händer i nästa sekund. 
 
Isak är den vackraste människan på jorden för mig, aldrig att jag kan beskriva den kärlek jag har för den mannan... den är för stor, bred och djup
 
 
Hejåhå



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0